woensdag 28 januari 2009

foto challenge

Deze keer geen kaarten challenge maar een foto , erg leuk idee ik kreeg hem van Gonny, je neemt de 6de foto map op je pc en daar de 6de foto uit , vertel daar iets over .Dit is de foto uit mijn map

Het is een foto gemaakt op de dag dat wij mijn 50ste verjaardag gingen vieren en dat hebben wij gedaan door met zo'n 80 man eerst te gaan bowlen en daarna te gaan eten. De foto is gemaakt van de bowlingschoenen. Het was voor mij wel een dag met een gouden randje.
Ik geef de challenge door aan de volgende 6 mensen.
Akkina, Riet Ank Copy Cad Femke Carla

3 opmerkingen:

Riet zei

dank je wel Jose ,ik had hem ook al gehad van Jeanet.
ik ga is zoeken op me gemak.

liefs Riet.

Carla D zei

dnet.nlHaha... dit is leuk.
Ik zal eens gaan kijken wat er bij mij in de 6de map staat ;-)

Groetjes Carla

CopyCadJunior zei

Bij deze is de foto challenge ook op mijn blog geraakt. alvast bedankt voor de uitdaging :-)

groetjes