maandag 16 april 2018

Vandaag veel werkjes om te laten zien.
 
Als eerste Funny Bunny afgemaakt
 
 
Ook een knuffel voor Irene
 
 
En een dekentje voor Liz
 
 
 
 
 Mee gedaan aan de be challenged maart was super om te doen een kaartdoosje



Nog een kerstkaart voor maart bij de actie club kaarttechnieken
 

Paaskadootjes voor bij Boudewijn en Corina voor iedereen een doosje met paar eitjes en een kraslot
.
 
Dan kan ik ook de dank je wellen laten zien gegeven op mijn verjaardagsfeestje.

 
De make and take van 14 april bij Verf en Behang  Dietvorst.


 
En dan had ik ook nog een aantal kaartjes gemaakt met verschillende mallen.







 
Ook de bedankjes voor Verf en Behang Dietvorst gemaakt.
 
 
 
En de 2 kerstkaarten voor april bij de club kaarttechnieken.
ik loop og steeds bij.


 
Jullie zien wel ik heb niet stilgezeten.

Geen opmerkingen: