zaterdag 26 oktober 2013

Hobbyjournaal 104

Voor het Hobbyjournaal 104 ben ik ook benaderd of ik een bijdrage wilde leveren.
Ik stemde toe en ze stuurde mij het Art Deco van Do craft pakket toe wat vanaf 27 oktober uitgeleverd gaat worden.
Nadat ik het had uitgepakt had ik even zoiets van pff wat maak ik hiervan dit is niet wat ik normaal zou maken.
Maar ik laat me niet kennen en aan de gang gegaan. Had al wel snel door dat ik de kaarten strak wilde houden omdat je dan de luxe uitstraling van het papier behoud.
Dit heb ik ervan gemaak en ik ben er helemaal gelukkig mee.
De foto's zijn niet geweldig maar de kaarten moesten ook snel weer opgestuurd worden en omdat het papier blinkt zit je met tegenlicht.
Omdat ik ze zo leuk vond heb ik daarna nog 1x gemaakt voor de plaatselijke hobbywinkel ik ga de kaartjes dinsdag daar afgeven dus daar kan je ze in het echt zien.






4 opmerkingen:

Marianne zei

Ze zijn prachtig geworden!!
Groetjes,
Marianne

Creanita60.blogspot.nl zei

Ze zijn prachtig geworden!
groetjes Anita

Ghea zei

wat geweldig mooi Jose
Liefs ghea ♥

Anoniem zei

Prachtige vintagekaartjes José!!
Back in the sixties ;)
Groetjes José