woensdag 26 juni 2013

een 4 dubbele easelkaart

 
die we als workshop bij Irene hebben gemaakt in de maand juli.
 

 
Ben momenteel best druk bezig voor de komende verjaardag van Ton. Hij wordt in september 60 jaar en daar moet natuurlijk wel een mooie uitnodigingskaart bij. Nu had ik het ontwerp al wel klaar maar natuurlijk toch weer meer werk als gepland.
De kaarten zijn nu af en ik ben nu bezig met de bedankjes en ook dat is nogal wat werk maar vind het wel leuk als ze straks allemaal klaar zijn.
Moet er nogal wat want ja wij zijn natuurlijk met veel.
Als de kaarten verstuurd zijn zal ik ze tonen (beloofd)
Dan heb ik ook kaarten gemaakt in opdracht en ook die mag ik nog niet laten zien.
En last but not least heb natuurlijk nog een baas die mij ook dagelijks verwacht.
En dan is Ton vorige week gevallen en daarbij zijn elleboog gebroken dus ook de huishoudelijke taken die hij altijd doet zijn nu voor mij.
Ik plaats wel niet zoveel maar probeer toch regelmatig wat te plaatsen.
De spreuk op mijn kaart zou ik ter harte kunnen nemen. (lol)
groetjes en tot snel
 
 

3 opmerkingen:

Ghea zei

wat een gaaf idee z n 4 dubbele easelkaart, prachtig gemaakt Jose
Liefs Ghea

Marianne zei

Prachtige kaart José! Ziet er erg ingewikkeld uit :-)
Beterschap met je man!!
xxx Marianne MW

harms1995@gmail.com zei

hallo Jose hebt u een patroon van de 4 dubbele easelkaart. gr. Janny Antvelink