maandag 29 oktober 2012

Weer een kaartje voor mijn collegaatje

Zij wilde dit keer een kaartje voor een meisje wat 18 jaar wordt.
Vind hem zelf goed geslaagd.
Heb eindelijk mijn pons eens gebruikt wilde die zo graag hebben en heb deze in april kunnen scoren op de stempelbeurs in Zeist. Maar de tijd om hem te gebruiken ontbrak me of ik was demokaartjes aan het maken en dan kon ik hem niet gebruiken.
Kaartje gaat vandaag al weer weg en gaat een lange reis maken. moet nml overzee.
 
 
De pons is van Martha Stewart, de stansen en stempel van magnolia.

8 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo José,
Je hebt niet alleen een MOOIE pons gescoord op de beurs maar ook een heel MOOI kaartje ermee gemaakt ☺☺☺.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Schitterend gemaakt José, mooie kleurcombinatie ook gebruikt.
gr. liesbeth

mariska zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Die is perfect voor een meid van 18!

Liefs mariska

Lia zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Marlies zei

Prachtige kaart heb je met deze pons gemaakt José, ik zou hem nog maar vaker gebruiken! Het geeft zo'n mooi resultaat. Groetjes, Marlies

Marianne zei

Heel leuk gedaan Jose.
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.


Liefs Riet.

Joke Mulder zei

Hallo José,
Ja die pons is mooi toen ik die pons zag bij Creadin(Dini Sprakel) heb ik stad en land afgezocht(op het internet)en moest ik hem hebben en toen ik hem had kwam die in de bak bij de andere ponsen in afwachting van wat gaat er met mij gebeuren ook ik heb er nog geen kaart mee gemaakt ik weet wel hoe mooi hij is want ik heb hem al groetjes van Joke Mulder