zondag 3 juli 2011

Even terug naar

een oude liefde.
Jaren geleden had ik meerdere hobby's waaronder ook patchwork. Echter omdat ik steeds minder tijd kreeg ben ik met eea gestopt waaronder dus ook het patchwork dit tot groot genoegen van mijn nichtje want zij heeft al mijn lapjes ed gekregen.
Nu heb ik een patchworkkaartje gemaakt met papier.Eigelijk wilde ik er een stempelafdrukje opdoen maar zonde van het plakwerk dus laat het zo.Even dacht ik eraan om nog stiksteken erop te doen maar toch maar niet gedaan omdat ik niet helemaal tevreden was. Misschien als ik er nog een maak.

2 opmerkingen:

Irene zei

Het is dat je erbij zegt dat het een kaartje is want het ziet er echt uit als een prachtige quilt!

Groetjes, Irene

nicolet zei

Ooh dat heb je prachtig gemaakt en is ook heel sucuur werk. Schitterend!
Groetjes en een fijn weekend!
Nicolet