donderdag 29 juli 2010

even een up date

We zijn bijna klaar, Gisteren hebben ze een eethoek en salontafel gebracht.
Zoals jullie misschien wel weten zit ik altijd beneden te knutselen omdat ik het boven gewoon helemaal niet gezellig vind.
Nou mijn tafel is nu wel super hoor 2,40 x 1 meter. Dus ik heb nu plaats genoeg.
Ik had altijd een ronde.
Nu vanmorgen ga ik de stoelen insmeren deze zijn nml van leer en moeten dus behandeld worden. Ook moet eea nog een plaatsje krijgen maar langzaamaan wordt ons huis weer leefbaar.
Vanmiddag probeer ik aan de kaart te gaan. Ik moet eerst wel een paar opdrachten maken maar tussendoor wil ik toch ook iets voor mezelf maken.
Dus tot snel.

1 opmerking:

Jolanda zei

klinkt goed en fijn dat t bijna "af" is.
ben weer benieuwd naar je creaties.
Groetjes,Jolanda