donderdag 21 januari 2010

een award gekregen.

van Gonny

De bedoeling is dat ik hem doorgeef aan 3 personen en dat ik 10 dingen vertel waar ik blij van word.

1: Mijn man Ton
2: Dat mijn ouders er nog allebei zijn.
3: Als mijn pa nog lekker zit te knutselen bij mij aan tafel, ik had dit nml 1 jaar geleden nooit meer verwacht.
4: Als ik in een knutsel winkel lekker rond kan snuffelen en natuurlijk wat koop.
5: Als ik een demo in een winkel geef
6: Als ik op de beurs sta en de mensen vinden het leuk om je weer te zien omdat je het fijn uitlegt een groter compliment kan i=je niet krijgen.
7: Workshops geven en de mensen gaan blij naar huis.
8: Als de kleinkinderen van mijn zus blij zijn om ons te zien. dan smelt ik.
9: lekker snuffelen op internet.
10:Als ik een kaartje af heb.

Ik geef hem door aan
Femke,
Marijke
Anne Marije

2 opmerkingen:

Anne-Marije zei

Gefeliciteerd met je award José. Wat lief dat je hem aan mij doorgeeft. Hij staat al op mijn blog.
xxx Anne-Marije

Jolara zei

Gefeliciteerd met de award !