zondag 18 oktober 2009

award

gekregen van Gonny, Henriëtte en Paula,

Ik krijg de afbeelding niet geplaatst.

Deze Award heeft een paar regeltjes:
* zeg dank je wel tegen je geefster
* vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* geef deze award door aan 9 medebloggers !!

Dames hartelijk dank voor deze award ben er reuze blij mee.

Ik ga de award niet meer doorgeven vind dat nml altijd moeilijk en zowat iedereen heeft deze awrad al.

10 eerlijke dingen over mezelf :

* Ik ben bijna 30 jaar getrouwd met Ton en nog steeds gelukkig
* Ik ben verslaafd aan kaartjes maken
* Ik vind het heel leuk demo's in winkels en op beurzen te geven
* Ik ben gek op papier en koop dat dus ook best veel.
* en als ik dat dan heb kan ik het bijna niet kapot snijden.
* Het huishouden zal nooit mijn hobby worden
* Ik heb soms van die vreetbuien
* Ik snap niet dat ik 16 jaar geleden wel de kracht had om te stoppen met roken en nu niet kan lijnen. Ik begin steeds MORGEN.
* Ik ben perfectionist (gelukkig niet met alles) en dat breekt me weleens op.
* Ik ben hartstikke blij dat ik mijn ouders nog heb en probeer zoveel mogelijk nog van hun te genieten.

1 opmerking:

Anoniem zei

blij dat alles goed verloopt met je en dat je plezier in je hobby hebt het werk komt wel als het nodig is een uur met zijn twee,en en je bent al een heel eind zo moet je er maar over gaan denken het leven kan heel kort zijn
groetjes nel