dinsdag 1 september 2009

een award gekregen

van Elly en van Loes ik begrijp dat ik nu 7 dingen over mezelf moet vertellen.

Nou daar komt het.
1. Ik ben 50 + en eind dit jaar 30 jaar getrouwd met Ton.
2. Maak al vele jaren kaartjes
3. werk 20 uur per week als administratief medewerkster
4. Zit in het demoteam van Nellie Snellen en sta ook regelmatig op beurzen.
5. In mijn vrije tijd geef ik workshops bij mijn vriendin
6. Kom altijd tijd te kort.
7. Als ik vakantie heb ga ik graag naar zee dan kom ik nml helemaal tot rust.

Nu moet ik hem weer doorgeven en dat is de moeilijkste klus maar ga het toch maar doen.
1. Femke
2. Gonny
3. Anita
dames succes met jullie Award.

3 opmerkingen:

Jolara zei

Gefeliciteerd met de award !
GR joyce

elly zei

hallo jose
GEFELICITEERD met je award

groetjes elly

Anoniem zei

He Jose, Wat lief van je dat ik een award van je krijg !!
Zal het een mooi plaatsje geven !!

Groetjes en liefs,
Anita